خرید و قیمت کولرگازی 30 هزار گری در بانه

پیشرفت فناوری های نوین در زمینه تولید انواع لوازم سرمایشی گرمایشی باعث شده تا تعداد زیادی از برندهای مختلف انواع سیستم های تهویه ای خود را روانه بازار کنند . که شرکت گری ( GREE) یکی از آنها محسوب می شود. کولرگازی دیواری سرد و گرم گری با ظرفیت 30000 مدل « GREE GWH12MB » دارای قابلیت های فراوانی است. در ادامه، تمامی تکنولوژی های به کار رفته را مورد بررسی قرار می دهیم.

این کولر گازی اسپلیت با ظرفیتی که برای آن مهیا شده توانایی این را دارد که فضایی با متراژ ۵۰ تا 70 متر مربع را پشتیبانی کند . و در نهایت محیطی خنک و مطلوب و دلپذیر را برای شما فراهم می کند. از امکانات این کولرگازی می توان به یخ زدایی هوشمند « Intelligent Defrost »، حالت خواب راحت «Comfortable Sleep Mode » و مهمتر از همه فناوری پاک کنندگی خودکار « Auto Clean » اشاره نمود . که پیشرفته بودن کولرگازی 30000 گری را برجسته می کند.

کولرگازی 30000 گری

طراحی شیک و همه پسند

آنچه که در نگاه اول بیشتر به چشم می آید طراحی و ساختار بدنه کولر گازی است. که جنس بدنه، امکانات صفحه نمایش، پره ها و همچنین دریچه تنظیم جریان هوا را نیز شامل می شود. پس با توجه به این ویژگی ها می توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید. البته این تمام ماجرا نیست . کولرگازی اسپلیت گری به صورت تک پنل دو تکه ای طراحی شده.

یونیت داخلی در یک اندازه استاندارد با وزن 10 کیلوگرم، امکان نصب و راه اندازی راحتی را پیش رویتان قرار می دهد . کمپرسور یا همان موتور کولرگازی با مارک GREE تولید شده که در خارج از ساختمان گذاشته می شود. با جنس فلز و ترکیبی از آلیاژ های صنعتی مقاوم ساخته شده که دوام بالایی را به همراه دارد. البته این نکته قابل ذکر است که هر دو بخش داخلی و خارجی کولر گازی از رنگ سفید در طراحی استفاده شده است . ریموت کنترل نیز همانند پنل داخلی مجهز به نمایشگر ویژه ای است تا اطلاعات مربوط به دما و نحوه کارایی را با وضوح نمایان سازد .

 طراحی پره های داخلی کولرگازی با پوشش طلایی ضد خوردگی « Gold Fin » ساخته شده تا پره را از زنگ زدن و ایجاد فرسایش در مقابل گرد و غبار، محافظت نماید . همینطور صفحه نمایش یونیت داخلی از نوع LED بوده و به صورت بسیار پیشرفته و زیبا و شیک طراحی شده است .

توانایی کمپرسور

در فصل های گرم سال، همه دوست دارند که دمای محیط اطرافشان تا حد ممکن کاهش یابد. البته این را هم یادآور شویم که تنها داشتن یک کولرگازی با امکانات پایین کافی نیست چراکه هر اندازه قدرت و توان موتور آن بیشتر باشد امکان خنک کنندگی هوا سریع تر از همیشه صورت خواهد گرفت.

کولرگازی گری GWH30MB مجهز به کمپرسور توانمند و بهینه ای است که با مارک GREE تهیه شده که از گاز مصرفی R410A استفاده می کند . نوع شرایط آب و هوایی که برای این اسپلیت در نظر گرفته شده ؛ ناحیه کاربرد T3 می باشد. که برای نواحی حاره ای و بسیار گرم، بهترین گزینه است. خبر خوبی که در رابطه با نوع گاز این کولرگازی مطرح می باشد، گاز مبرد R410A است که با قابلیت سازگار با محیط زیست ایجاد شده . و از مزیت های خوب این کولرگازی  میزان صدای موتوراست که  نسبتا پایین می باشد . چون وقتی  پنل خارجی آن در فضای خارج نصب شود زیاد احساس نمی شود.

عملکرد سرمایشی، گرمایشی و فیلترها

مزیت اسپلیت دیواری گری آی متیک GWH30MB به این است که نه تنها در گرمای تابستان، با عملکرد سرمایش سریع شما را سورپرایز می کند بلکه توانایی این را هم دارد که مانند یک بخاری بهینه در سردترین فصل سال، دمای هوا را گرم نگه دارد. این بهترین مارک اسپلیت با ظرفیت کلی 30000Btu/h که محیطی با متراژ 50 تا 70 مترمربع را با توجه به منطقه ی آب و هوایی و رفت و آمدها و… را پوشش می دهد.

میزان ظرفیت گرمایشی این کولر برابر با 32600Btu/h است و قابلیت جریان هوا « Air Flow Volume » با حجم 1200m/h در مدت زمان کمی قادر است دمای اتاق را به میزان مطلوب برساند. بدون آنکه از وجود هر گونه گرد و خاک و مواد آلرژی زا خبری باشد. چراکه به فیلترهای سلامت و ضد باکتری مجهز می باشد تا سطح سلامت شما و اعضای خانواده تان را تضمین کند .

از نکات برجسته ای که گری آن را هنگام ساخت این کولر مورد توجه قرار داده، فناوری پاک کنندگی خودکار « Auto Clean » است. که طول عمر کولرگازی را به همراه دارد. قابلیت یخ زدایی هوشمند « Intelligent Defrost » از پرتاب آب سرد حین عملکرد جلوگیری کرده . که از ایده آل بودن این کولر در هنگام عملیات سرمایشی، گرمایشی حکایت دارد.

توابع و قابلیت های ریموت کنترل

ریموت کنترل گری همانطور که در بالا به آن اشاره شد دارای یک نمایشگر با دکمه های کاربردی است. که از تابع فن ( FAN )، تایمر، جریان هوا، تنظیم درجه حرارت، دکمه توربو و حالت خواب بهره می برد

به محض فشار دادن هر کدام از این توابع می توان شاهد عملکرد سریع کولر گازی در کسری از ثانیه باشید. تابع MODE در قسمت پایین نمایشگر قرار گرفته که درجه دمای کولر را با حالت های متغیری قرار می دهد. که کمترین میزان آن 5 درجه فارنهایت برای خنک شدن دمای محیط می باشد.

همچنین قابلیت این را دارد تا چرخش خودکار پره ها را به صورت عمودی به همراه 4 سرعت فن اجرا کند . برد کافی و مناسب این ریموت کنترل به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به دخالت در تنظیمات کولرگازی از همان فاصله ای که نشسته اید درجه دما و سایر امکانات را بر روی آن اجرا کنید . قیمت کولر گازی گری بسیار مناسب و ارزان عرضه شده تا خرید راحت تری را تجربه کنید.

سخن پایانی

داشتن یک کولر گازی با امکاناتی پیشرفته، کمپرسوری قدرتمند و مقرون به صرفه با راندمان کاری بالا، همیشه راهی برای غافلگیر کردن شما دارد . پس چه چیزی بهتر از کولرگازی سرد و گرم گری GWH30MB، با راه اندازی ساده و عملیات ساکت و آرام، شرایط دمایی مطلوب و دلپذیری را به محیط زندگی شما هدیه خواهد داد . البته نه تنها در منازل مسکونی بلکه حتی در محیط های اداری  بزرگ نیز می توانید از این کولر گازی 30 هزار بهره ببرید.

 قابلیت هایی همچون یخ زدایی هوشمند، حالت خواب راحت، چهار سرعت فن و نمایشگر ال ای دی از ویژگی های قابل توجه کولرگازی  محسوب می شود. که نشانگر پیشرفته بودن کولرگازی است. علاوه بر این با ناحیه کاربردی T3 مناسب برای شرایط آب و هوایی گرم و حاره ای می باشد. و با داشتن گاز مبرد R410A می توان این کولر را یکی از مدل های سازگار با محیط زیست به شمار آورد . البته مدل های دیگر کولرگازی گری مانند GWH24QE نیز هم اکنون در سایت فورکی بازار موجود است.

کاربر ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *