خرید و معرفی کولرگازی گری 18000 در بانه

شرکت گری یکی از برند هایی است که در زمینه ی ساخت کولرهای گازی در طول چند سال اخیر به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است . و توانسته است تا حد زیادی بازار را در اختیار خود بگیرد. کولرهای این کمپانی نسبت به سایر برند ها از تنوع بیشتری هم در طراحی ظاهری و هم در ظرفیت برخوردار است . البته نظر خیلیا برنداجنرال را بیشتر پیشتاز می دانند. واقعیت نیز همین طور است اما گری نیز همانطور که اشاره کردیم قطعا اگر رده ی اول نباشد مطمئنا در رده های بعدی کولرگازی ها قرار می گیرد . ما در اینجا به معرفی کولرگازی گری می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مدل های تروپیکال و غیر تروپبکال

این شرکت کولر های خود را در مدل های تروپیکال و غیرتروپیکال و کمپرسورهای متفاوت وارد بازار کرده است . تا تقریبا برای هر منطقه از نظر آب و هوایی بتواند کولری خاص همان منطقه را به کاربران عرضه کند.

کولرهای گازی امروزه تقریبا به تدریج جایگزین کولرهای آبی قدیمی را بدلیل بهره وری عالی که دارند می گیرند. که از جمله علل اصلی ان به پرمصرف بودن و بازده پایین،نیاز به آب برای خنک سازی و مصرف اب بالا و مهمتر از همه ی اینا نیاز به کانال کشی در سرتاسر فضای خانه در کولر های قدیمی اشاره کرد.

چند سالی است که حرف و حدیث در باره ی مصرف بالای این کولرها بر سر زبان ها افتاده است. اما در واقع این کولر ها از مصرف پایین به دلیل بازده بالای انرژی برخوردار هستند. و رده ی مصرف انرژی +A,A و B گواه بر این ادعا است. و از سوی دیگر لازم نبودن اب برای خنک سازی به صرفه جویی در سایر منابع نیز کمک میکند.

علاوه بر کیفیت یکی از مواردی که هنگام خرید یک کولر گازی باید مد نظر داشته باشید انتخاب یک ظرفیت مناسب است . که البته این عامل توسط عوامل متعدد از جمله فضای کاربری که مسکونی باشد یا اداری و یا تجاری،تعداد پنجره ها و حتی رفت و آمدهای زیاد در آن فضا میتواند تغییر کند . پس حتما قبل از خرید کولر لازم است که از قبل اطلاعات کافی را به دست آورده باشید.

کولر با ظرفیت پایین علاوه بر هدر دادن انرژی و هزینه ها سرما یا گرمای دلخواه شما را تامین نخواهد کرد . و اگر ظرفیت از فضا بیشتر باشد سرما و یا گرما شما را اذیت خواهد کرد. و همچنین به دلیل حذف رطوبت از هوا میتواند باعث خشکی هوا شده و مشکلات تنفسی برای شما به وجود بیاورد .

شرکت گری این کولر خود را با ظرفیت 18000 به بازار عرضه داشته است.

این کولر بسیار کم مصرف بوده و قدرت سرد کنندگی بالای آن میتواند همواره دمایی مناسب را برای شما مهیا کند . تا حتی در گرمترین روزهای سال از خنکی خانه ی خود لذت ببرید.این کولر نیز مانند سایر کولرها میتواند جریان هوا را در چهار جهت پخش کند. و به این ترتیب هر نقطه را که مایلید به طور ویژه ای خنک کردید.

انواع کمپرسور

یکی از مواردی که در یک کولر اهمیت فراوانی دارد کمپرسور و موتور آن است که در واقع قلب کولر به حساب می آید . کولرها با سه کمپرسور پیستونی ، روتاری و اسکرول ساخته میشود. که در این میان کمپرسور های روتاری و اسکرول از بازده بالاتر و مصرف پایینتری برخوردار هستند.

کمپرسور های پیستونی تنها در منطق بسیار گرم که سایر کولرها تاب گرمای ان را ندارند میتواند قابل استفاده باشد. و در سایر مناطق به دلیل مصرف بالا و صدای زیاد صرفه ی اقتصادی ندارند.

موتور کمپرسور از نوع t3

کمپرسور این کولر از نوع پیستونی طراحی شده است. سرمای بالای تولید شده توسط این کمپرسور باعث میشود که در مناطق گرمسیری هم به خوبی کارایی داشته باشد.در کنار این ویژگی منحصر به فرد همچنین موتور ان از نوع T3 و یا همان تروپیکال میباشد. که برای مناطق گرم طراحی و توانایی تحمل دما تا 57 درجه را داراست.

این کولر دارای فیلتر تصفیه ی هوا میباشد. که تا حد زیادی ذرات معلق را از هوای ورودی جدا و در نهایت هوایی بسیار تمیز و عاری از هر گونه بوی بد دار اختبار شما قرار میدهد.

حالت خواب این کولر با کاهش صدای کولر و همچنین تنظیم دمای خود کار خوابی بسیار آرامش بخش را برای شما فراهم میکند. همچنین حالت راه اندازی مجدد نیز این امکان را به شما میدهد که هر باره نیازی به تنظیمات مجدد کولر نداشته باشید. این ویژگی بخصوص در مواقع قطع برق میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.

معرفی کولرگازی گری

اینورتر:

در واقع سیستم اینورتر به بوردی اطلاق میشود که در کولر تعبیه میشود. فناوری اینورتر با آماده به کار بودن همیشگی کولر مانع از خاموشی کامل کولر میشود.در واقع در کولر های غیر اینورتر با رسیدن دما به مقدار تنظیم شده کولر کاملا خاموش میشود. و سپس با افزایش مجدد دما دوباره روشن میشود و این فرایند خاموش و روشن شدن به طور مداوم تکرار میشود .

در واقع یکی از عوامل افزایش مصرف برق استارت اولیه ی کولر است. درست مانند ماشینی که بخواهید از حالت ساکن هل دهید و تا حرکت مقدار بیشتری انرژی نسبت به حالتی که حرکت کرده است لازم دارد .

پس نتیجه ی روشن شدن های مکرر مصرف برق بیشتر است.

اما تکنولوژی اینورتر به کار رفته در کولرها با رسیدن دما به حد تنظیم شده مانع از خاموشی کولر میشود. و تنها با کاهش دور موتور ان را روی حالت ذخیره ی انرژی قرار داده و علاوه بر جلوگیری از خاموشی،دما را نیز روی همان مقدار نگه میدارد.

یکی از تفاوت های دیگر این کولر ها استفاده از گاز R410 به جای R22 میباشد.این گاز در مقایسه با R22 هم برای محیط زیست ضرر کمتری دارد. و هم دمای این گاز در مقایسه با گاز R22 پایین تر است. که همین امر قدرت خنک کنندگی ان را افزایش داده و در زمان کوتاهتری دما را برای شما کاهش میدهد. و با افزایش بازده باعث صرفه جویی در انرژی میشود.

سیستم اینورتر
کاربر ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *