خرید کولرگازی 24000 گری در بانه

شرکت گری که محصولاتش مخصوصا در زمینه ی کولرگازی یکی از فوق العاده ترین محصولات بازار می باشد. که حاصل  همکاری دو غول اقتصادی جهان یعنی آمریکا و چین هستند به صورتی که قطعات محصولات کولرگازی های آن در آمریکا تولید میشود و تحت نظارت مهندسی چین مونتاژ می شود.

کولرگازی gwh24uc از سری کولرهای جدید و پیشرفته ی Gree به حساب می آید که دارای بدنه ی شیک و طراحی زیبا می باشد. کولرگازی gwh24uc که از ولتاژ 220-240 تغذیه می کند که با همین میزان مصرف دارای 6000w ظرفیت سرمایی و 6500w ظرفیت گرمایی می باشد. جالب است که این توان از تولید در حجم صدای بسیار پایینی انجام میگیرد بنابراین محیطی آرام با دمای دلخواه شما را فراهم میکند.

کمپرسور تروپیکال

این اسپلیت تک پنل دارای کمپرسور تروپیکال گرمسیری از سری T3 شرکت گری می باشد. که توان فعالیت در دمای بالای 57 درجه به بالا را نیز دارد. علاوه بر این تنها کمپرسوری است که در دمای زیر صفر نیز کار میکند. ویژگی بسیار عالی برای مناطق جنوبی کشور که روز های بسیار گرم و شبهای بسیار سرد استفاده از این کولرگازی دو قابلیت سرمایشی-گرمایشی را گزینه ی بسیار مناسبی برای مشتریان گری فراهم می کند. گاز به کار برده شده گاز نسل جدید r410 میباشد که علاوه بر سرعت بخشی به عملیات تعدیل هوا به عنوان دوستدار محیط زیست نیز شناخته می شود.

خرید کولرگازی 24000 گری

مصرف انرژی

قابل ذکر است که تمام ویژگی های ذکر شده با حداقل مصرف انرژی توسط این کولرگازی مصرف می شود. علاوه بر این در مناطق گرم و خشک به دلیل محدود بودن منابع آبی استفاده از کولر گازی های کم مصرف این چنین پر قدرت میتواند جایگزین مناسبی نسبت به کولر های آبی باشد.

محیط پاک

مسئله ی بهداشتی در مدل  gwh24uc شرکت گری بسیار مورد توجه بوده تا هوایی پاک در اختیار مصرف کننده قرار دهد. بنابراین از فیلترهای ضد باکتریایی استفاده شده است. تا هوایی را که به درون ریه های خود فرو می برید بدور از هرگونه آلایندگی و ریزگردهای مضر باشند.

موتور توربو

حالتی از عملکرد کولرگازی می باشد که در آن باد خروجی از کولر با سرعت و شدت بیشتری خارج می شود.

در کمترین زمان ممکن تعدیل هوای مورد نظر شما فراهم گردد. که انجام این امر نیز توسط تسریع در حرکت موتور و همچنین فن دستگاه صورت می پذیرد.

طراحی پنل

پنل یا همان تیکه دوم اسپلیت شما که در داخل منزلتان جای میگیرد و به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به شمار می آید. پس لازم است که طراحی و ظاهر پنل شما زیبا و مدرن باشد. لذا کمپانی گری با ایجاد صفحه ی نمایش مخفی و بدون بکار بردن حتی یک دکمه ، تنها در هنگام روشن کردن دستگاه چند ال ای دی اختصاراتی بر روی پنل مشخص میشود. علاوه بر این رنگ بندی های گوناگون نقره ای طلایی و زرشکی زمینه را برای جا خوش کردن این پنل در انواع مختلف دکوراسیون فراهم میکند. همچنین ویژگی قابل شستشو بودن پنل abs کمک شایانی به زیبایی و آراسته بودن آن در هر فصل و زمان از سال می کند.

فن اسپلیت

سرعت فن باعث شده تا دمای مورد نظر شما که روی عدد خاصی گذاشتید تنظیم شود . و هوای پیرامون شما را بصورت مطلوبی برساند.و همچنین می تواند پرتاب باد را با توجه به قدرت موتور تا فاصله ی چند متری ایجاد کند.

متراژ مناسب برای این نوع کولرگازی

کولرگازی گری در سایز 24000 باری متراژ 34 تا 45 متر بسته به شرایط مکان تعداد پنجره ها و رفت و آمد افراد و دیگر عوامل بستگی دارد. که می تواند با استفاده درست ، میزان بهره وری این کولرگازی را افزایش داد.

کاربر ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *