درباره ی کولرگازی گری (Gree) بیشتر بدانید

آیا تا به حال اسم برند گری (Gree) در محصولات خانگی به گوشتان خورده؟ درباره ی کولرگازی گری چه اطلاعاتی دارید؟ آیا کیفیت کولر گازی گری خوب است؟ ساخت کجاست؟ کولر گازی گری ارزش خریدن دارد؟ در این مطلب قصد داریم به صورت خلاصه و ساده هر آنچه لازم است راجب کولر گازی گری (Gree) بدانیم را توضیح دهیم. و مزایا و معایب محصولات گری مطرح کنیم و برای یک خرید خوب با هم به یک نتیجه ی رضایت بخش برسیم.

قبل از اینکه در مورد شرکت گری توضیح دهیم، ذکر این نکته را لازم است که کولرگازی، در حال حاضر بهترین برند کولر گازی در بازار ایران می باشد. و نظرات و بازخورد خریداران درباره ی کولر گازی های گری مثبت بوده. به جرات می توان گفت هیچ مشتری از خرید کولرگازی گری پشیمان نخواهد شد. در چند سال اخیر شرکت گری در عرصه ی تولید و فروش کولر گازی رکورد ها را جابجا کرده است!!!

هر آنچه باید درباره ی کولر گازی گری (Gree) بدانیم

درباره ی شرکت گری

کولرگازی گری ساخت کجاست؟

شرکت گری در سال ۱۹۹۷ در زمینه ی صنایع تهویه مطبوع شروع به کار کرد. تکنولوژی شرکت گری متعلق به آمریکا و  در کشور چین حضور دارند. این شرکت هر چند نسبت به بقیه سازنده ها قدمت زیادی ندارد اما پیشرفتش بسیار چشم گیر بوده است. و با تولید بیش از ۲۷ میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و ۲ میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری در سال، جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان کولرگازی و اسپلیت در جهان پیدا کرده است. شرکت گری از سال ۲۰۰۵ تولید کولرگازی را شروع کرد. در سال ۲۰۰۶ به عنوان برند جهانی شناخته و ثبت شد!! همچنین به عنوان رقیب سرسخت برند های معتبر دیگر شناخته می شود. و حجم تولید و فروش بالای آن در بازارهای جهانی مهر تائید این امر است. جالب اینکه در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۱۰,۱۱۳ میلیارد RMB درآمد کسب کرد!

شرکت گری اکثریت تمرکز خود راروی تولید کولر گازی قرار داده. و با توجه به نیاز های جامعه جهانی مدل های متفاوتی تولید می کند. در زمینه ی تولید کولر گازی اینورتر هم شرکت گری پیشتاز است تا جایی که در سال ۲۰۱۷ کولر گازی کم مصرف با رتبه انرژی A+++ وارد بازار کرد!! بسیا کم مصرف. (با خرید کولر گازی گری اینورتر دیگر نگران قبض برق نباشید). کولرگازی گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است. تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برند کولرگازی گری

هر آنچه باید درباره ی کولرگازی گری (Gree) بدانیم

کمپرسور گری

با توجه به متفاوت بودن آب و هوا در مناطق مختلف، شرکت گری تصمیم به ساخت کمپرسور های متناسب با هر نوع آب و هوا گرفت! کمپرسور سنگین T3  و کمپرسور T1 استفاده می نماید..

T1: منظور از عبارت T1  در مشخصات کولر های گازی آن است که کولر مذکور قابلیت کار در شرایط معتدل آب و هوایی را داشته و خریداران محترم بایستی مد نظر داشته باشند. که کولر های T1 برای مناطقی که دمای هوا حداکثر تا ۴۳ درجه سانتی گراد باشد مناسب هستند. مناسب تعدادی از شهر های مرکزی و غرب و شمال ایران

T3: منظور از عبارت T3  در مشخصات کولر های گازی بدین معنی است که کولر های فوق قابلیت کار در شرایط گرمسیری (حاره ای) را نیز دارند و خریداران محترم بایستی مد نظر داشته باشند که کولر های T3  برای مناطق بیش از ۴۳ درجه سانتی گراد نیز قابل استفاده خواهند بود. مناسب شهر های جنوبی و مرکز ایران یا هر جا که گرمای شدید حس می شود!

هر دو نوع کمپرسور T1 و T3 کم مصرف و در اکثر مدل های جدید اینورتر هستند. در مدل های اینورتر از گاز مبرد R410 استفاده شده است. خریدار می تواند با توجه به آب و هوای محل سکونت خود نوع مناسب خود را انتخاب کند.

هر آنچه باید درباره ی کولرگازی گری (Gree) بدانیم

انواع کولرگازی های گری

 در مورد کولر گازی های گری باید گفت که این کولر ها دارای انواع پنجره ای، پرتابل، اسپلیت دیواری، داکت (کانالی)، کاستی، ایستاده، مولتی پنل ساده و پیشرفته (GMV) هستند. که هر کدام با دارا بودن ظرفیت بالا و امکانات برجسته به فکر جلب رضایت مصرف کنندگان هستند.

انواع کولرگازی گری

هر آنچه باید درباره ی مورد کولرگازی گری (Gree) بدانیم

قیمت پایین

دارای هر دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی

عملکرد بی صدا

قابلیت جذب گرد و غبار هوا و ا ز بین بردن ویروس و باکتری

قابلیت کنترل دمای محیط به اندازه ی دلخواه

قدرت پرتاب باد خیلی زیاد

داشتن تایمر برای روشن یا خاموش شدن

خنک کنندگی کل فضا به یک اندازه

داشتن کنترل

هر آنچه باید درباره کولرگازی گری (Gree) بدانیم

طراحی

کولر گازی های گری که از چرخه ی سرمایشی مبتنی بر تراکم و انبساط گاز پیروی می کنند. و کسانی که  از کولر آبی استفاده می کنند و از کولر گازی استفاده نکرده اند ممکن است پیشفرض نادرستی از این دستگاه برقی داشته باشند. آن هم این است که یک شلنگ گاز هم شاید برای اتصال به کولر مورد نیاز است اما باید عرض کنم که اصلا چنین نیست و این دستگاه از گاز شهری استفاده نمی کند. و همانند یخچال فعالیت کرده و از فرایند تبدیل گاز به مایع بهره می برد. و این مایع برای تبدیل شدن دوباره به گاز ، گرمای محیط اطرافش را می گیرد و به همین دلیل باعث خنک شدن محیط می شود.

کولرگازی یک نوع سیستم تهویه ی مطبوع است که با تراکم و انبساط گاز عملیات سرماسازی را انجام می دهد. با گرم شدن هوا ، وجود وسایل خنک کننده مانند کولر گازی، آبی و یا پنکه برای هر خانه ای لازم و ضروری به نظر می رسد.امروزه کولر گازی در بین سایر وسایل خنک کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا عملکرد مناسبی در تهویه ی هوا داشته و به سرعت گرمای محیط را کاهش می دهد.تابستان فرا رسیده و هوای گرمش صبر و طاقت را از آدم می گیرد . با توجه به هوای گرم تابستان پیش بینی می شود که باید ۲۴ ساعت شبانه روز کولر روشن باشد. بنابراین برای خرید چنین محصول پرمصرفی راهنمای خرید لازم و ضروری است.

طراحی پنل ، موضوعی است که برای اکثر افراد حائز اهمیت است .  طبیعی است که وسیله ای که در منزل استفاده شود و جلوی دید باشد ، طراحی آن و شکل وشمایل آن اهمیت دارد . انسان ها عاشق زیبایی هستند و این امری انکارناپذیر است. که سازندگان بیشتر از مصرف کنندگان زیبایی را دوست دارند.  انتخاب پنل و رنگ و طراحی آن کاملاً به سلیقه ی خودتان بستگی دارد. و این انتخاب مهم را به عهده ی خودتان خواهیم گذاشت.

کاربر ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *