راهنمای خرید تلویزیون در برندهای مختلف

تلویزیون یکی از وسایل برقی ضروری زندگی روزمره ی بشریست . یکی از نیازهای اصلی خانواده ها که بصورت شبانه روز از آن استفاده می کنند. برای یک خرید ایده آل لازم است در مورد همه ی برندها علی الخصوص فناوری ها ی موجود در آن ها اطلاعاتی کسب کنید. و همچنین با توجه به وسع و توان مالی اقدام به خرید تلویزیون مورد علاقه خود کنید. در ادامه به معرفی برندهای مختلف می پردازیم.

خرید تلویزیون سامسونگ

سامسونگ جز اولین برندهایی است که محبوبیت زیادی را برای مردم جهان ایجاد کرد. تلویزیون سامسونگ ؛ سامسونگ از کمپانی های بزرگ و مطرح تولید کننده ی تلویزیون است. که این محصولات را با کیفیت فوق العاده تولید کرده است. وبا پیشرفتی که در سال های تولدی این محصولات در تلویزیون هایش داشته، کاربران زیادی را مجذوب محصولات خود کرده. سامسونگ از دو کلمه ی مترادف با سه و ستاره تولید شده است . که در آن سه نماد بزرگی و قدرت و همچنین ستاره نماد جاودانگی می باشد.خرید تلویزیون

محصولات این برند با کیفیت عالی و دقت فراوان تولید می شوند. تا در رسیدن به نمادهای موجود در اسم سامسونگ دست یابند. تولیدات برند سامسونگ با تنوع بالا و کیفیت مطلوب برای سال ها با کارایی عالی فعالیت خواهند کرد. و رضایت کاربران را به همراه خواهند داشت. زمانی که در سال 1978 این شرکت توسط لی بیونگ چول تاسیس شد. شاید تصور اینکه این برند تا این حد در تمام دنیا شناخته شود خارج از تصور بود. خرید تلویزیون

این برند که یکی از ستارگان درخشان کهکشان بزرگ فناوری و اطلاعات است. کیفیت فوق العاده را در تمامی تولیداتش به رخ جهانیان می کشد. دفتر مرکزی سامسونگ در سئول کره جنوبی واقع شده است. اما به علت تنوع بالای تولیدات این برند، سراسر کشورها از تولید کنندگان سامسونگ هستند. اکنون پس از گذشت نیم قرن از فعالیت برند خوش نام سامسونگ، این برند در میان 10 شرکت برتر دنیا قرار گرفته است .

کیفیت تصاویر در این برند از تلویزیون از ۷۲۰ پیکسل شروع شده و تلویزیون های جدید آن معمولا همگی دارای کیفیت ۴k هستند. البته جالب است بدانید این برند در مدت اخیر اقدام به ساخت و طراحی تلویزیون هایی با کیفیت ۸k نیز کرده است. و شما می توانید با این تلویزیون ها خود را به معنای واقعی در دل تصاویر تصور کنید. جالب است بدانید تکنولوژی QLED در تلویزیون های برند سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته. و تا کنون این تکنولوژی با نام هیچ برند دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است.خرید تلویزیون

کیفیت سامسونگ

در راهنمای خرید تلویزیون درباره برند سامسونگ باید بدانید که سیستم عامل هوشمند تمامی تلویزیون های آن Tizen بوده. که یکی از قوی ترین سیستم های عامل تلویزیون به شمار می رود. تعامل حرکت با تاخیر بسیار کم، حالت خودکار بازی، Free Synnc VRR و دیگر ویژگی های تلویزیون های مطرح و پیشرفته در این برند نیز مورد استفاده قرار گرفته است. البته در کنار نکات مثبت این برند در راهنمای خرید تلویزیون بهتر است. بدانید که نداشتن تصویر OLED و پرش در تصویر بعضی از مدل های این برند از معایب آن نیز به شمار می رود.

تلویزیون سامسونگ ساخت کدام کشور است؟

اگر شما طرفدار صفحه های بزرگ هستید. یا فقط یک تلویزیون ساده کوچک لازم دارید، به هرحال سامسونگ مدلی برای هر اتاقی با هر اندازه ای و در قیمت های مختلف به شما ارائه می دهد. در حال حاضر کمپانی سامسونگ بخش تولید تلویزیونش را به کشورهای مصر، کره و مالزی انتفال داده است. و هر ساله شاهد تولید برترین تولیدات و عالی ترین محصولات در این بخش ها هستید. خرید تلویزیون

عمده ی واردات تلویزیون های سامسونگ در ایران و بخش خاورمیانه در مصر تولید می شوند. و بخشی از این تولیدات نیز متعلق به کره می باشند. تلویزیون سامسونگ ساخت مالزی در ایران مصرف ندارد. و به عنوان کشور مبدا برخی دیگر از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. تلویزیون سامسونگ ساخت مصر با وجود رواج بیشتر در ایران کارایی عالی و کیفیت اصلی را به خریداران ارائه خواهند داد. این کیفیت بالا در تلویزیون سامسونگ ساخت کره نیز به چشم می خورد..خرید تلویزیون

مزیت ها 

  • قابلیت UpScaling بسیار عالی
  • تاخیر ورودی عالی حتی در محتوای HDR که این تلویزیون ها را به گزینه مناسبی برای گیم تبدیل کرده است.
  • داشتن مدل های متنوع که در استفاده های مختلف متوسط هستند.
  • طراحی بسیار زیبا با قیمت های مناسب تر نسبت به دیگر برندها
  • دارای مدل های با طراحی منحنی که بسیار زیبا هستند.
  • دارای تلویزیون های با تکنولوژی QLED و کیفیت عالی
  • دارای پردازنده ی مرکزی قدرتمند و قوی

معایب 

  • کیفیت ساخت متوسط
  • وجود Judder یا پرش تصویر در این تلویزیون ها
  • نداشتن مدل های با صفحه نمایش OLED

24p Judder

لرزش شدید تصویر یا Judder در محتوای ۲۴p که منظور از آن همان محتوای استاندارد ۲۴فریم یا دقیقتر و در حالت Interlace دقیق ۲۳،۹۷۶فریم؛

این‌گونه محتوا عمدتا فیلم های شبکه های دیجیتال و خانگی رو تشکیل میدهند. که فرایند ضبط آن‌ها با استناندارد قدیمی و عمومی صورت پذیرفته که در هر ابعادی نیز در دسترس هستند. از ۱۴۴p-i تا ۱۰۸۰pi

پخش این محتوا به بهترین شکل ممکن و روشنترین حالت از اهمیت بسیار بالایی با توجه به فراوانی آن برخوردار است. که باید در هر تلویزیون عملکرد آن بررسی و مورد اهمیت واقع شود.

امتیازی که تلویزیون در این بخش بهش اختصاص داده می‌شود بسیار حایز اهمیت بوده. و قطعا برای استفاده کلی و بهترین تجربه بصری باید در نظر گرفته شود.

24p60p/60I

تلویزیون

خرید تلویزیون سونی

برند معروف دیگر که البته خیلی ها در رتبه اول یا دوم بودن آن دچار سردرگمی شده اند. سونی یکی از بهترین و معروفترین تولیدکننده های برندهای مختلف لوازم دیجیتال در کشور صنعتی و پیشرفته ژاپن بوده . که کسی تابحال از خرید لوازم دیجیتالی ساخت این کشور اظهار پشیمانی نکرده .

در کنار داشتن کیفیت تصویر تا ۴K و OLED تکنیک های بزرگ نمایی هوشمندانه و الگوریتم های مختلف باعث نمایش زنده و طبیعی تصاویر درتلویزیون می شوند. مدیریت حرکت جهت افزایش وضوح و کیفیت تصویر برای اولین بار توسط برند سونی در طراحی و ساخت تلویزیون مورد استفاده قرار گرفت. و تحولی شگرف در جهت افزایش کیفیت ایجاد کرد. پلتفرم تلویزیون های هوشمند برند سونی اندروید است.

از آن جا که تقریبا همگی ما بارها و بارها با این سیستم عامل کار کرده ایم. راحت تر از دیگر برندها با عملکرد هوشمند سیستم آشنا شده و با آن کار می کنیم.  در تلویزیون های جدید این برند سیستم عامل تا رتبه اندروید ۸ ارتقا پیدا کرده. و کارایی و سرعت آن را به شکل چشمگیری افزایش داده است. به عنوان یک نکته بسیار مهم در جامع ترین راهنمای خرید تلویزیون اگر به دنبال کیفیت و طول عمر بالا هستید. تلویزیون های برند سونی در مقایسه با دیگر برند ها می توانند خواسته های شما را به شکل کامل برطرف کنند. البته در باب معایب این برند نیز باید گفت مدل LED این برند طراحی بسیار ساده ای داشته. و زاویه دید در بسیاری از مدل های آن کم تر از نمونه های مشابه در برندهای دیگر است.

مزیت ها 

  • مدیریت خوب حرکت و موشن
  • دارای قابلیت ضبط و حافظه داخلی
  • دارای سیستم عامل کاربر پسند ANDROID
  •  کیفیت ساخت عالی و دوام و طول عمر بالا
  • کیفیت تصویر عالی حتی در مدل های میان رده

معایب 

  • قیمت بالا
  • طراحی خیلی ساده در LED ها
  • کندی عملکرد پلتفرم اندروید نسبت به دیگر برندها
  • زاویه دید نسبت به دیگر برندها کمی ضعیف تر است.
خرید تلویزیون

خرید تلویزیون (ال جی)

برند بعدی که جز محصولات پر رقابت سونی و سامسونگ است که رقابت تنگاتنگی با دو برند قبلی دارد. تلویزیون ال جی با تولید تلویزیون‌های OLED انقلاب جدیدی را در عرصه ی محصولات صوتی تصویری ایجاد کرده . در واقع جز اولین تولید کنندگانی است که این نوع صفحه نمایش را خلق کرده است.  بدون شک می توان گفت از لحاظ کیفیت صدا و تکنولوژی های جدید به کار رفته در تلویزیون های مختلف برند ال جی قوی ترین و بهترین برند موجود در بازار است. تکنولوژی ULTRA Surround به کار رفته ، در بیشتر تلویزیون های این برند بیننده در مرکز صداهای پخش شده قرار داده و شما را در دنیای خود غرق می کند.

صفحه نمایش

ال جی همچنین از صفحه نمایش IPS (صفحه نمایش گسترده) در LCD و LED های خود بکار برده است. این بدان معنی است که این تلویزیون‌ها معمولاً بهترین انتخاب برای مشاهده در اتاق تاریک نیستند. اما اگر از اطراف و زاویه های غیر مستقیم، تلویزیون را تماشا کنید عملکردش عالی است. زیرا تصویر در زاویه های غیر مستقیم همچنان دقیق باقی می ماند. سری‌های پایین ال جی شامل مدل‌هایی با قیمت کمتر می شود که روشنایی کمتری دارند . اما برای کسانی که زاویه دید گسترده را در اولویت دارند پیشنهاد می شود.

کنترل این تلویزیون ها همانند موس در کامپیوتر به شکل کلیک بوده. و شما به راحتی می توانید به وسیله آن از بخش های مختلف دستگاه استفاده کنید. سیستم عامل و پلتفرم در این برند از تلویزیون ها webOs بوده. که یکی از سریع ترین و بهترین پلت فرم های موجود به شمار می رود. از نظر عملکرد ، اکثر تلویزیون‌های ال جی دارای زمان پاسخ دهی سریع و تاخیر ورودی بسیار کمی هستند که این برای گیمرها بسیار عالی است. آخرین مدل های OLED پشتیبانی از فناوری رفرش ریت HDMI Forum را برای تجربه بازی بدون تاری و همچنین پشتیبانی از HDMI 2.1 را فراهم می‌کند. و این باعث می شود انتخابی مناسب حتی برای آینده دور باشند. 

در کل می توان گفت با توجه به مشخصه هایی که گفتیم این نوع تلویزیون برای علاقمندان به تماشای بازی بهترین گزینه موجود می باشد. تلویزیون اولد به‌ دلیل تفکیک رنگ بسیار دقیق و سرعت انطباق‌ تصویر بالایی که دارد برای نمایش لحظات سریع ورزشی بسیار مناسب است. این تلویزیون ها بیشتر ساخت کشور کره هستند.

مزیت ها 

  • زاویه دید بزرگ و وسیع در هر دو مدل LED و OLED
  • پلتفرم بسیار هوشمند WebOS 3.5 با امکانات و قابلیت های زیاد
  • طراحی زیبا و قیمت مناسب
  • دارای انواع گیرنده های DVB-C ،DVB-T2،DVB-S،DVB-S2 در همه مدل ها
  • دارای پردازنده های قوی و تکنولوژی نانوسل در تعدادی از مدل های بالارده

معایب 

  • کنتراست ضعیف در LED ها
  • یکنواختی خاکستری ضعیف در LED ها
  • کیفیت ساخت متوسط نسبت به سونی
قیمت تلویزیون

تلویزیون فیلیپس

یکی از نام آورترین مدل هایی که از قدیم الایام در بین خانواده های ایرانی موجود بوده. این برند هلندی از سال ۱۹۲۵ میلادی به عرصه‌ی تولید تلویزیون پا گذاشت. و همواره نامی محبوب و قابل اعتماد بوده است. تلویزیون‌های مارک فیلیپس همیشه در سه مورد خلاصه می شوند : تصاویر بی همتا، صدای شگفت آور و نور محیطی فوق العاده . تلویزیون های فیلیپس کیفیت تصویری بی نظیر دارد. و حالا هم با وجود رقیب های قدرتمند ژاپنی و کره ای، این شرکت تلویزیون هایی مدرن و زیبا با کیفیت تصویر عالی و همچنین تکنولوژی های خاص خود به بازار ارائه می دهد. تکنولوژی Ambilight از امکانات جالبی است که منحصرا برای تلویزیون های فیلیپس استفاده می شود.

Ambilight چیست؟

فناوری Ambilight در اصل کوتاه شده ambient lighting به معنی “نور محیط” است که یک سیستم روشنایی برای تلویزیون‌های توسعه یافته فیلیپس است. امبیلایت نوری است که به وسیله افکت‌های رنگی که در پشت تلویزیون قرار داده شده است بر روی دیوار می‌افتد و بر اساس محتوای ویدئویی (فیلم و تصویر پخش شده در تلویزیون) که تماشا می‌کنید، نمایش داده می شود و با محتوا هماهنگ است. بر اساس گفته فیلیپس این حالت تجربه جدیدی از تماشای یک ویدئو را به ارمغان می‌اورد. 

فناوری Ambilight یک سیستم روشنایی است که به طور فعال ، هم روشنایی و هم رنگ را بر اساس محتوای تصویر تنظیم می‌کند. در واقع امبیلات یک سری لامپ های led است. که در قاب پشت تلویزیون قرار گرفتند .که باعث می شود بیننده جزئیات تصویر بیشتر، کنتراست و رنگ بیشتری را مشاهده کند. بدون این که این نور به داخل نمایشگر بازتاب داده شود. این فناوری با طرح ریزی نور در پشت تلویزیون، دارای محدوده بسیار وسیعی از رنگ‌ها، سایه روشن و شدت نور است. که بر اساس تصویر پخش شده رنگ‌ها و میزان شدت، آن ها را مشخص می‌کند.

مزیت ها 

  • کیفیت ساخت و کیفیت تصویر عالی
  • تکنولوژی جذاب Ambilight

معایب 

  • قیمت بالا

تلویزیون Panasonic

با داشتن حدود نیم قرن سابقه در این صنعت، پاناسونیک یکی از قدیمی ترین مارک های تولید کننده تلویزیون است. زمانی که تلویزیون های پلاسما از بهترین های بازار بودند و پاناسونیک نیز تلویزیون های پلاسمای بی نظیری تولید می کرد. اما الان تغییر کرده و با شکست پلاسما این شرکت، رویای آمریکایی خود را بسته و آن را به اروپا و آسیا برد . جایی که تعداد زیادی افراد از تماشای بهترین مدل های OLED لذت می برند. سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک ظاهری کاربردی و صاف دارد. شما قابلیت‌های WebOS LG ، Android TV ، Roku و حتی Tizen سامسونگ را در عملکرد کلی سیستم عامل پاناسونیک احساس نمی کنید.

تاریخچه

بنیان گذار شرکت پاناسونیک، کونوسوکه ماتسوشیتاست که فعالیتش درصنعت الکترونیک را از بخش فروش شرکت هیتاچی شروع کرد.این شرکت در سال ۱۹۱۸ کارخانه ی تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را برای راه اندازی لوازم برقی تاسیس نمود. در سالهای نخستین، شرکت به فروش لامپ، اطوی برقی  و هولدورهای لامپ می پرداخت.در سال ۱۹۲۷ اولین محصول خود، یعنی لامپ های دوچرخه را وارد بازار ژاپن کرد. بعد از جنگ جهانی دوم، این شرکت به سازماندهی و بازسازی دوباره ی پاناسونیک پرداخت و تولیدات جدیدی را به بازر ژاپن وارد کرد. این اجناس شامل : دوچرخه، رادیو و لوازم خانگی بود.

در سال ۱۹۶۱ ماتسوشیتا، به ایالت متحده ی آمریکا سفر کرد و پس از دیداربا فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیکی، اقدام به تولید تلویزیونی با برند پاناسونیک نمود.

در ژانویه ۲۰۰۶ پاناسونیک خط تولید تلویزیون های آنالوگ را متوقف نمود و کمتر از یک ماه بعد ، بر تولید تلویزیون های دیجیتال تمرکزکرد. درسال ۲۰۰۸ مدیران پاناسونیک تصمیم گرفتند بایکی از رقبای خود یعنی سانیو، رایزنی کنند.آنان به منظور ادغام دو شرکت با هم به گفت وگو پرداختند.این مراودات، در نهایت به خریداری ۵۰ درصد از سهام شرکت سانیو انجامید.در سال ۲۰۰۹ دو شرکت در هم ادغام شدند و هم اکنون شرکت سانیو تابعه ای از شرکت پاناسونیک است.پس از خروج شرکت پایونیر از بازار، پاناسونیک تمامی دارایی های بخش تلویزیون این شرکت را ادغام و خریداری کرد. در ژوئیه ی ۲۰۱۰ شرکت پاناسونیک باقی مانده ی سهام شرکت سانیو و شرکت پاناسونیک الکترونیک ورکس را  خرید.

در اواخر سال ۲۰۱۰ درپی خروج پایونیر از بازار، نمایشگرهای پلاسما ی پاناسونیک کلیه ی دارایی های بخش تلویزیون شرکت پایونیر را خریداری و ادغام کرد. در آوریل ۲۰۱۰ تعدیل نیرو را اعلام نمود.

برنامه ها

تنوع برنامه های ان خیلی گسترده نیست. اما شما تمام برنامه های اصلی مثل Netflix ، YouTube و برخی از برنامه های IPTV و مجموعه ای دیگر از برنامه ها را در دسترس دارید. پاناسونیک بخصوص در جدیدترین مجموعه های OLED 4K خود ، یک ویژگی مهم یعنی کیفیت تصویر را حفظ کرده. و هیچ وقت کیفیت تصویر را فدای امکانات و قابلیت های جدید نکرده است. درست همانطور که در گذشته بوده، اکنون هم شما از وضوح ، دقت رنگ ، روشنایی و شادابی یک تلویزیون پاناسونیک ناامید نخواهید شد. پنل این تلویزیون ها همان پنل های oled ال جی است. اما با پردازنده هوشمند جدید HCX PRO Panasonic، شما تفاوت زیادی را حس خواهید کرد.

تنوع محصولات پاناسونیک کم است بنابراین در بازار ایران هم مدل های کمی از این برند معتبر ژاپنی وجود دارد. اما مدل های بالارده آن از لحاظ کیفیت تصویر و کیفیت ساخت واقعا حرف ندارند اما قیمتشان هم نسبتا بالا است.

تلویزیون پاناسونیک ساخت کجاست؟

برند پاناسونیک یک شرکت ژاپنی است که تلویزیون های خود را به صورت زیر تولید می کند:

1.قطعات ژاپن | مونتاژ مالزی

2.قطعات ژاپن | مونتاژ چین

مزیت ها

کیفیت ساخت و دوام بالا

کیفیت تصویر بی نظیر

رابط کاربری خوب و استفاده راحت

 پرمیوم

کیفیت ساخت مدل های بالارده X و بخصوص سری Z تولیدات پاناسونیک جدای قیمت گذاری آن‌ها، بسیار شیک و لاکچری هستند و از باک تلویزیون تا کنترلر و نمای تلویزیون حس بسیار خوبی به کاربر به عنوان یک محصول بسیار باکیفیت القا میکنند.

OLED

اولد های پاناسونیک از تمامی استاندارد روز با نهایت کیفیت بهره میبرند و این فراوانی مدل ها بین اولد های پاناسونیک بیشترین قدرت انتخاب را به مشتری ها و کاربران نمایشگر های اولد میدهد که وابسته به بودجه خودشان اقدام به تهیه اولد مناسب کنند.

معایب

تنوع کم

تلویزیون های پاناسونیک تولیدات محدود و منحصر به منطقه هایی خاص داشته. و از این رو سهم بسیار کمی بخصوص در این چند سال اخیر با ورود ال‌جی و سامسونگ به صدر این رقابت دارند. و شاید به ندرت مدل های بالارده و ارزشمند این برند خوش نام و مطمئن در بازار داخلی ما نیز یافت شود.

قیمت بالا

درسته که زاویه دید نمایشگر های VA خوب نیست. و تمامی نمایشگر های تی سی ال از همین نوع است. اما باز هم در مقایسه با دیگر تلویزیون های پنل VA از سایر برند ها نیز عملکرد ضعیف‌تری دارند.

امکانات

تلویزیون های پاناسونیک در عین داشتن و بهره‌مندی از تکنولوژی های روز، از داشتن هرگونه قابلیت اضافی و هوشمند خاص محروم هستند. و گیرنده های آن‌ها طیف محدودی داشته. و کنترل جادویی یا هرگونه الحاقیاتی که وجه تمایز بین این برند و سایرین ایجاد کند ندارند.

تلویزیون هایسنس

Hisense از سال 1961 وار تولید لوازم الکترونیکی شده است. البته حضور آن در ایالت متحده حدود یک دهه می باشد. این شرکت تولیدات خود را تنها به ساخت تلویزیون محدود نکرده. بلکه در تولید لوازم الکترونیکی دیگر نظیر یخچال و دستگاه‌های تهویه نیز دست داشته. آنها هر ساله مدل‌های جدیدی را منتشر می کنند که بسیار مقرون به صرفه هستند. به تازگی ، این مارک چینی تولید کننده تلویزیون، شروع به تولید مدل های با رده بالاتری کرده است. که از مارک های مشهور تلویزیون مانند ال جی ، سامسونگ یا سونی فراتر رفته است.

شما ممکن است همان تضمین قدرت سخت افزاری یا طراحی لاکچری و منحصر به فرد سامسونگ و ال‌ جی را اینجا نداشته باشید. اما در یک قائده کلی تلویزیون های هایسنس در کنار بهره‌«ندی از قابلیت های هوشمند، امکانات و استاندارد های کیفی روز، قیمت بسیار رقابتی و مقرون به صرفه ای  داشته. که هر مخاطبی را وسوسه میکند.

تبلیغ و ادعای اصلی هایسنس در سال ۲۰۱۹ مدل ULED جدیدش است. در کنار مدل های Ultra LED. تلویزیون های ULED هایسنس همچنان از نمایشگر های LCD-LED بهره میبرند. اما برای افزایش کنتراست و کیفیت، از یک فیلتر نقاط کوانتومی ذراتی مانند تلویزیون های QLED سامسونگ استفاده می کنند. هایسنس برای اولین بار تضمین می کند که سری ULED جدیدش دارای نمایشگر هایی مجهز به بک لایت پیشرفته با نوردهی موضعی قدرتمند بوده. (کنترل دقیق نقاط نوری، روشنایی یکنواخت) پس به طور استثنا در این مدل خاص شما کیفیت و قدرت بسیار متفاوتی نسبت به سایر تولیدات هایسنس تجربه خواهید کرد.

تاریخچه

Hisense یک شرکت چینی است. که از کارخانه رادیویی چینگدائو No.2 که در ماه سپتامبر و یا دسامبر سال 1969 توسط مقامات دولتی چینگدائو تاسیس شد، بوجود آمد. این سال اولین حضور آن بود که رسما به رسمیت شناخته شد. این اولین محصول کارخانه کوچک، رادیویی فروخته شد که تحت نام Bright Lantern نامگذاری شده است. اما بعدا این شرکت توانایی ساخت تلویزیون را از طریق تولید آزمایشهای تلویزیونی سیاه و سفید که توسط اداره دفاع ملی Shangdong تهیه شده بود، به دست آورد. این شامل آموزش فنی سه کارمند در کارخانه چینی دیگری در تیانجین 712 و تولید 82 تلویزیون در سال 1971 و توسعه تلویزیون های ترانزیستور تا سال 1975 بود.

تولید تلویزیون در چین تا سال 1979 محدود شد. زمانی که یک نشست پکن از وزارت الکترونیک خواستار توسعه بیشتر صنایع الکترونیک شهری شد. کارخانه رادیو چینگدائو No.2 سپس به سرعت با سایر سازندگان الکترونیک محلی ادغام شد. و تولید تلویزیون های تحت نام کارخانه عمومی تلویزیون چینگدائو در استان شاندونگ.

تلویزیون های رنگی از طریق خرید یک خط تولید از Matsushita، ساخته شده است. اولین از بسیاری از انتقال تکنولوژی از شرکت های خارجی Hisense به منظور رقابت باقی مانده است. شرکت هایی که از آن خریداری شده اند شامل هیتاچی، Lucent، Matsushita، NEC، سانویو، توشیبا و کوالکام هستند.

گروه Hisense در سال 1994 از ناآرامی در سال 1992 توسط رئیس جمهور ژو Houjian در سال 1992 آغاز شد. و یا حتی توسط Li Dezhen، مدیر دفتر الکترونیک اداره چینگدائو. Hisense برق لوازم خانگی سهام شرکت (در حال حاضر ، Hisense Electrical Co Ltd) در ماه آوریل سال 1997 به طور عمومی در بورس اوراق بهادار شانگهای ثبت شد. افزایش رقابت و قیمت های بازار در بازار الکترونیک چین در دهه 1990، به نفع Hisense به 1998.

گروه هایسنس

Hisense Group، مشتاق به گسترش بیشتر از لوازم الکترونیکی مصرفی، با هدف تبدیل شدن به یک رهبر منطقه ای در لوازم خانگی، کامپیوتر و ارتباطات بود. این استراتژی موجب شد هزینه های سرمایه ای در تحقیق و توسعه و ایجاد پارک های صنعتی، و … افزایش یابد.

در ماه ژوئیه 2015، Hisense به تازگی 23.7 میلیون دلار از طریق شارپ برای استفاده از نام تجاری شارپ از تلویزیون هایی که در آمریکای شمالی و جنوبی خریداری شده بود، یک تأسیسات مکزیک از Sharp خریداری کرد.

در نوامبر 2017، Hisense اعلام کرد که سهام 95٪ سهام شرکت توشیبا ویژوال بیسیک را برای 113 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. در سال 2018، Hisense به اکثریت سهامدار در تولید کننده لوازم خانگی Slovenian Gorenje با 95.4٪ سهام تبدیل شد.

Hisense به نام تجاری در حال رشد است. آنها نشان داده اند که یک محصول رقابتی را در بخش میانی دامنه ارائه می دهند. و به دنبال گسترش در سایر محدوده های قیمت هستند. نمونه ما بسیار کوچک است، اما تلویزیون هایشان تمایل دارند که با محصولات رقابتی که اغلب بسیار گران تر هستند. در مقایسه با محصولات مشابه باشند. با این وجود آنها بدون نقص هستند. سیستم هوشمندانه آن ضعف قطعی نسبت به سامسونگ، TCL و سونی است، اگر چه اخیرا بهبود یافته است.

مزیت ها

کیفیت تصویر بارور نکردنی

دستیار صوتی گوگل

قیمت مناسب

تلویزیون های شارپ یا هایسنس جدید در مدل های میانرده و معمول قیمت گذاری بسیار پایه ای داشته و در این زمینه بسیار مانور میدهند حتی با تولید و عرضه نمایشگر های YRGB و … به هر نحوی که شده قیمت تمام شده محصولات خود را کاهش میدهند.

معایب

زاویه دید ضعیف

امکانات محدود

تلوزیون های هایسنس قابلیت های هوشمند، تکنولوژی های روز و پیشرفته صوت و تصویر را در حد رقبا پشتیبانی و عرضه نمی کنند. و حتی ساده ترین و معمول ترین آن‌ها که HDR است نیز در بسیاری از مدل های این برند به چشم نمیخورد.

ترتیب بهترین برند تلویزیون ها از لحاظ کیفیت ساخت و دوام

همانطور که احتمالا شنیده اید برند سونی از همان ابتدا به کیفیت ساخت و دوام و طول عمر بالا معروف بوده است. و تاکنون این جایگاه را از دست نداده است. و همچنان در رتبه اول قرار دارد. بهترین برند تلویزیون از لحاظ کیفیت ساخت سونی است و برندهای دیگر پس از ان قرار دارند.

اولویت
برنـــد
رتبه 1
سونی
رتبه 2
سامسونگ
رتبه 3
ال جی

رتبه 4
فیلیپس

رتبه 5
پاناسونیک

رتبه 6
هایسنس

ترتیب بهترین برند تلویزیون از لحاظ امکانات و قابلیت ها و لوازم جانبی

در واقع از لحاظ اینترنت و امکانات هوشمند، تلویزیون‌های ال جی به دلیل سیستم عامل قدرتمند webOS. ریموت کنترل جادویی و حضور دکمه‌های نت فلیکس و آمازون بر روی ریموت و عدم نیاز به سخت افزاری قدرتمند. در رتبه‌ی بالاتری به نسبت تلویزیون‌های هوشمند سونی و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قرار دارند.

اولویت برنـــد
رتبه 1ال جی
رتبه 2سامسونگ
رتبه 3سونی
رتبه 4فیلیپس
رتبه 5پاناسونیک
رتبه 6هایسنس

درباره شارپ

شارپ، (به ژاپنی: シャープ株式会社) شرکت صنایع الکترونیکی ژاپنی مستقر در اوساکا است، که طراح و تولیدکننده طیف وسیعی از محصولات و کالاهای الکترونیکی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۱۲ توسط تاکوجی هایاکاوا تاسیس شده‌است. مؤسس این شرکت، نام شارپ که تیز معنا می‌دهد را برای اشاره به اولین کالای تولیدی خود؛ مداد نوکی انتخاب نمود.! این شرکت بزرگترین تولیدکننده تجهیزات اداری در جهان به‌شمار می‌آید.

تلویزیون شارپ ساخت کجاست

تلویزیون های شارپ نیز مانند همتای خود پاناسونیک در چند کشور تولید می شود:

1.قطعات ژاپن | مونتاژ مالزی

2.قطعات ژاپن | مونتاژ لهستان (سفارش اروپا)

کیفیت تصاویر تلویزیون شارپ

کیفیت تصاویر تلویزیون شارپ به سرعت دچار تغییر و تحول می باشد. طوریکه تلویزیون هایی با کیفیت های FHD و 4K تولید و عرضه نموده است. که محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. سری تلویزیونهای 4K این شرکت تصاویری را ارائه می دهد که هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد. علاوه بر این بسیاری از مدلهای شارپ اسمارت هستند. تا به راحتی بتوانید در اینترنت با یک صفحه نمایش بزرگ LED به جستجو و وب گردی بپردازید. ویژگی هایی که تلویزیونهای شارپ در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار گسترده است.

می توانید با استفاده از پورتهای HDMI به سایر دستگاه ها همانند کامپیوتر اتصال برقرار کنید و از دنیای مجازی لذت ببرید. می توانید با استفاده از ورودی USB به تبادل اطلاعات، تصاویر و فیلمهای مورد نظرتان با سایر دستگاه های هوشمند بپردازید. و بسیاری ویژگی های دیگر که در معرفی هر مدل این برند با جزئیات به آن پرداخته ایم. با خرید تلویزیونهای شارپ سرگرمی را به خانه خود بیاورید. و از دیدن فیلم ها، مستند و حتی تصاویر خانوادگی خود در صفحه نمایش های بزرگ لذت ببرید.

سیستم عامل تلویزیون شارپ

تلویزیون برند شارپ دارای سیستم عامل اندروید می باشد. و اندروید یعنی سرگرمی! تلویزیون های اندروید محتواهای عالی، انواع برنامه ها و بازی ها را در دسترس شما قرار می دهند. با خرید تلویزیون های اندرویدی شارپ در واقع تماشای زنده فیلم، موسیقی و انواع برنامه های مورد علاقه خود را روی صفحه نمایش بزرگ خواهید داشت. همچنین این تلویزیون اندروید با داشتن ویژگی های خاصی مانند جستجوی صوتی و کروم کست داخلی، تلویزیون شما را هوشمندتر و جذاب تر می کند.

امکانات تلویزیون شارپ

شارپ دارای تکنولوژی کروم کست است. (Chromecast) به شما امکان می دهد فیلم، موسیقی، بازی، عکس و.. را از طریق گوشی موبایل خود مستقیما به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل نمایید. این کار جدا از اینکه لذت تماشای محتوای گوشی در صفحه نمایش بزرگ تر را فراهم می کند. مزیت های دیگری نیز دارد. زیرا گوشی موبایل شما در واقع یک ریموت ساده و بسیار قدرتمند است .و چون شما تسلط کاملی بر روی آن دارید پس سرعت دسترسی هنگام استفاده از موبایل بسیار بالاتر از ریموت است. چون ریموت امکان دارد شما را با گزینه های ناآشنا روبرو نماید؛ با این کار باطری ریموت هم تخلیه نمی شود! پس شما می توانید تلویزیون خود را به راحتی با گوشی اندروید و آیفون، آیپد، تبلت، لپتاپ و.. کنترل نمایید. که روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها کروم کست می باشد.

تلویزیون توشیبا

Regza Toshiba رگزا توشیبا چیست ؟ شرکت توشيبا که از ادغام دو شرکت به وجود آمده در سال 1875 در توکيو ژاپن تاسيس شد. محصولات این شرکت شامل: تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برقی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تهویه مطبوع، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و … است.

توشیبا، (به ژاپنی: 株式会社東芝) (به انگلیسی: Toshiba) شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است. که دفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو قرار دارد. محصولات این شرکت شامل: تجهیزات الکتریکی فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی. لوازم خانگی،تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری، تجهیزات روشنایی و نورپردازی، انرژی اتمی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی است. شرکت توشیبا از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است.

مخترع دستگاه‌های مکانیکی

مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی؛ تاناکا هیساشیگ با بنیانگذاری شرکت تولید تجهیزات تلگراف تحت نام تاناکا سیزو-شا در سال ۱۸۷۵ این بنا را آغاز کرد. و مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی، ایشی سوکه فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت نیروی برق توکیو (یا توکیو دنکی) در سال ۱۸۹۰ این بنا را تکمیل کرد. و در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد. سیر صعودی تولیدات مکانیکی و الکتریکی دو شرکت ژاپنی، در قالب شرکت جدید نیز ادامه یافت. با این ویژگی که الکترونیک نیز بدان افزوده شد. و توشیبا با قدم نهادن در عرصه تولید محصولات مختلف دیجیتالی، الکترونیکی و رایانه‌ای در کنار تولید لوازم خانگی و تجهیزات پزشکی، مدار مجتمع ونیم‌رسانا در فهرست شرکت‌های برتر ژاپنی و جهانی جای گرفت.

هم‌اکنون توشیبا، پس از شرکت‌های هیولت پاکارد، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد. این شرکت همچنین پس از شرکت‌های اینتل، سامسونگ الکترونیک و تگزاس اینسترومنتس به‌عنوان چهارمین تولیدکننده نیم‌رسانا در جهان، شناخته می‌شود، همچنین برند توشیبا در زمینه تولید تلویزیون در رتبه دهم جهانی از نظر فروش قرار دارد.

تلویزیون توشیبا ساخت کجاست

تلویزیون توشیبا نیز در ژاپن تولید و مونتاژ نمی شود و در کشور چین سرهم بندی می شود :

قطعات چین | مونتاژ چین

نمایش تصاویر زیبا در تلویزیون توشیبا

در رده بعدی از تلویزیون‌‌های ال‌ای‌دی با کیفیت تصویر ۴K، تلویزیون‌‌های توشیبا با کیفیت تصویر فول اچ‌دی Full HD. از توانایی نمایش تصاویر جذاب و زیبا برخوردار هستند. و طرفداران زیادی دارند. چرا که یکی از برندهایی است که موفق شده است تا یکی از بهترین تلویزیون‌های فول اچ‌دی Full HD را در اختیار کاربران قرار دهد.

تلویزیون توشیبا که به کیفیت Full HD مجهز شده است. تصاویر با کیفیت بالا، رنگ‌‌های متنوع و تعداد پیکسل‌ بالا برای بیننده پخش می‌‌کند. اخیرا تلویزیون توشیبا از وجود فناوری Mega Contrast نهایت استفاده را برده است. این فناوری جدید زمینه‌ساز این شده تا تصاویر با کنتراست بالا و به صورت طبیعی، زنده و واقعی نشان داده شود. زاویه دید بالا در این ال‌ای‌دی‌های فول اچ‌دی سبب می‌شود تا بیننده بتوانند از هر زاویه‌‌ای که نشسته یا ایستاده، تصاویر را شفاف و واضح را ببیند.

ورودی‌ها و خروجی‌های تلویزیون توشیبا

امکانات جدید موجب شده این تلویزیون‌های توشیبا در کنار داشتن تصویر با کیفیت، از توانایی خروجی صدای با کیفیت نیز برخوردار باشند. توانایی این را دارند تا صداها را به شکل واضح و دقیق پخش کنند. همین امر سبب شده است تا این بخش به یکی از نقاط قوت این تلویزیون‌ها تبدیل شود.

در تلویزیون‌های سری اسمارت و هوشمند با استفاده از فناوری Audio Distortion Control و همچنین سیستم ۲ کاناله و توان صوتی ۲۰ واتی که تعبیه شده است. باعث تولید صدای کاملا واضح، شفاف و لذت‌بخش برای کاربران شده است. این فناوری با پاک‌سازی صدا، صدایی بدون نویز را به گوش شنونده منتقل می‌کند.

از دیگر ورودی‌های نسل‌های جدید تلویزیون توشیبا این است که دارای مرورگر وب بوده. و امکان دسترسی به صفحات وب را فراهم می‌آورند. از امکانات دیگر این تلویزیون ال‌ای‌دی این است که قابلیت اتصال به انواع گوشی موبایل و تلفن‌های همراه را برای کاربر فراهم می‌‌آورد.

خرید تلویزیون یونیوا

تلویزیون یونیوا یک برند آسیایی هندی می باشد. این برند در کشور هند تولید می شود. مدل سری 43 اینچ اسمارت دارای ال ای دی تخت می باشد. سال 2017 شروع به کار و ماجراجویی در زمینه لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی برای برند UNEVA بود. یونیوا با عزم بر ایجاد محصولاتی با عمر طولانی مدت و اجزای آنها با قیمت بسیار مناسب برای توسعه یک خانه هوشمند و راحت ، جایی که همه چیز دیجیتالی شده است ، پا به عرصه گذاشت.

UNEVA یک محصول بریتانیایی با نام تجاری با کیفیت بالا و استاندارد بین المللی با طراحی جذاب درخشان است.انواع مختلفی از لوازم خانگی همچون یخچال ، جاروبرقی ، ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، فریزر ، لوازم تهویه ، تلویزیون های هوشمند و آبگرمکن و غیره لوازمی هستند. که برند یونیوا در تولید آنها پیشگام شده و در حال رشد و توسعه است.

تلویزیون یونیوا یکی از پرطرفدارترین تلویزیون هایی است. که با ارائه قیمت پایین و در عین حال کیفیت بسیار مناسب سهمی را از بازار تلویزیون جذب خود کرده است. برند یونیوا تلویزیون های متنوعی با تمام کیفیت های 4K ، FHD و HD به بازار عرضه کرده است. با قیمت پایین سبب شده طرفداران زیادی را بسوی خودش جذب کند.

امکانات تلویزیون یونیوا

اغلب تلویزیون های یونیوا از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند. و امکاناتی نظیر وبگردی از طریق اتصال به وای فای را برای کاربران میسر می سازد.همچنین تلویزیون یونیوا مجهز به فرمان صوتی گوگل و الکسا هستند. که می توان دستوران صوتی نظیر تنظیمات تلویزیون که شامل تغییر کانال ، افزایش صدا و … می باشد را به دستگاه داد.

خرید تلویزیون (شیائومی)

تلویزیون شیائومی که تحت نام تجاری “MI” به بازار عرضه میشود. یکی دیگر از دسته محصولات شیائومی هست که در قیمتی مناسب، کیفیت قابل توجهی رو به کاربران ارائه میدهد. تلویزیون شیائومی دارای پنل هایی از برندهای ال جی و سامسونگ هست. و شیائومی هم اصراری به مخفی کردن این موضوع نداره. چرا که پس از سامسونگ دومین برندی هست که سخت افزارهای مورد استفاده خودش رو به طور کامل و دقیق معرفی می کند.

تلویزیون شیائومی یکی از شاخه ها و محصولات لوازم خانگی است. که چند مدتی است توانسته به بازار داخل کشور راه پیدا کند. اما به سبب آشنا نبودن با چگونگی کیفیت و فناوری های آن سبب شده تا تلویزیون شیائومی برای کاربران ناشناخته باشد. ما نیز به همین دلیل آمده ایم تا در این مقاله شما را با بهترین تلویزیون شیائومی آشنا سازیم. و ببینیم که مزایا و معایب تلویزیون های شیائومی چه چیزهایی هستند؟ کیفیت تلویزیون شیائومی را بررسی کنیم.

مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

شیائومی به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی آغاز کرده است. و زنگ خطر را برای رقیبان اصلی خود به صدا درآورده است. از آنجا که شیائومی محصولات خود را در مدل های متنوع و قیمت مناسب عرضه بازار می کند. می تواند زنگ خطری برای مدعیان اصلی بازار لوازم خانگی از جمله سامسونگ، ال جی، سونی و سایر برندهای خوش نام باشد که تا به امروز فعالیت داشته اند.

شیائومی همانطور که در بخش ساخت گوشی های باکیفیت، موفق عمل کرد. می تواند در زمینه تولید لوازم خانگی و علی الخصوص تلویزیون موفقیت های خود را تکرار کند. و به عنوان یکی از بهترین برندها برای خرید تلویزیون به کاربران معرفی شود.

شیائومی که در ابتدای تولید و معرفی تلویزیون های خود قرار دارد. مدل های بسیاری از این برند چینی در بازار موجود نیستند. و همین امر سبب می شود تا بررسی تلویزیون شیائومی تا حدودی سخت باشد. اما با وجود این معضل، در این بخش به ویژگی های تلویزیون شیائومی اشاره خواهیم نمود.

طراحی تلویزیون شیائومی

تلویزیون های شیائومی در مدل های مختلف و با سایز بندی و کیفیت تصویرهای متفاوتی تولید می شود. تا دست مخاطبان را در انتخاب و خرید تلویزیون باز بگذارد. شیائومی در ساخت تلویزیون های خود به بخش طراحی توجه ویژه ای داشته. چرا که بر این مسئله واقف است که طراحی زیبای یک محصول تا چه میزانی می تواند بر انتخاب کاربر اثر گذار باشد. که از همین رو شیائومی توانسته به این معیار بسیار مهم حاشیه‌ای توجه داشته باشد. و تلویزیون های خود را در فریم های زیبا و بسیار ظریف طراحی کند.خرید تلویزیون

طراحی تلویزیون شیائومی

کیفیت تلویزیون شیائومی

شیائومی در بخش کیفیت تصویر تلویزیون های خود آنچنان که انتظار می رفت. قدرتمند ظاهر نشده است چرا که در بخش کیفیت تصویر شاهد هستیم. که شیائومی از فناوری های قدرتمندی بهره نگرفته. و همین امر خود سبب شده تا تلویزیون های شیائومی آنطور که انتظار می رفت در بخش کیفیت تصویر قدرتمند ظاهر نشوند.خرید تلویزیون

البته که باید عنوان کرد شیائومی هنوز در ابتدای کار خود قرار دارد. و با گذشت زمان قطعا می تواند در ادامه کار خود حرف های بسیاری برای رقابت با رقبای اصلی این زمینه داشته باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی

پردازنده تلویزیون شیائومی

پردازش تصاویر تلویزیون نیاز به یک پردازشگر قدرتمند دارد. تا تصاویر را بدون نویز و با جزئیات کامل به نمایش درآورد. که از این رو شیائومی از پردازنده قدرتمند Cortex A57 چهار هسته ای 64 بیت برای پردازش تصاویر، در تلویزیون های خود استفاده کرده است. و از طرفی برای بهبود سطح تماشای بیننده، از پردازنده گرافیکی Mali نیز بهره می گیرد. که فعالیت این دو پردازنده مرکزی و گرافیکی در تلویزیون های شیائومی در کنار هم سبب می شود تا تصاویر با وضوح و جزئیات بالاتری به نمایش مخاطب درآیند. و لذت تماشا را برای مخاطب به ارمغان آورند.خرید تلویزیون

پردازنده تلویزیون شیائومی

نرخ بروزرسانی تلویزیون شیائومی

یکی از معایب چشمگیری که در مدل تلویزیون های شیائومی متوجه آن می شویم ، نرخ بروزرسانی صفحه نمایشگر است. بارها برای شما نیز اتفاق افتاده است. که در هنگام تماشای فیلم های اکشن یا خود اجرای بازی های سریع، نمایشگر شما با تاخیر در بروزرسانی تصویر روبرو شده باشد. و از شما در مسابقات بازی یک بازنده ساخته باشد.

متاسفانه شیائومی در نرخ بروزرسانی تصاویر آنطور که باید و شاید حرفه ای عمل نکرده است. و نرخ بروزرسانی صفحه در آنها برابر با 60 هرتز می باشد. که عملا برای گیمرها نمی تواند خبر خوشایندی باشد.

زاویه دید گسترده تلویزیون شیائومی

یکی از تجربیات بسیار لذت بخشی که می توان با تلویزیون شیائومی کسب کرد، تماشای راحت و بدون افت کیفیت از زوایای مختلف است . که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد.خرید تلویزیون

یکی از مزایای تلویزیون های شیائومی ارائه زاویه دید گسترده 178 درجه است. که در تمامی مدل های شیائومی این امکان فراهم آمده است. تا بتوانید از زاویه های بسته نیز بتوانید بدون افت کیفیت به تماشای نمایشگر تلویزیون بپردازید. که این امر سبب می شود تا از جمع شدن در مرکز تلویزیون جلوگیری شود.

سیستم عامل تلویزیون شیائومی

شیائومی برای ایجاد تعامل بیشتر با کاربران خود و دسترسی آسان تر مخاطبان به محتوای مورد نظر خود، از سیستم عامل محبوب اندروید بهره گرفته است. سیستم عامل اندروید محبوب ترین سیستم عامل حال حاضر دنیای ارتباطات به حساب می آید .که می تواند رابط کاربری ساده و در عین حال حرفه ای بین کاربر و تلویزیون باشد.خرید تلویزیون

علاوه براین تلویزیون شیائومی دارای بسیاری از برنامه ها و سرگرمی های مختلفی است که شما با توجه به در اختیار داشتن حافظه داخلی 8 گیگابایت می توانید سرگرمی های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و اوقات فراغت خود را با شیوه ای متفاوت سپری کنید.خرید تلویزیونسیستم عامل تلویزیون شیائومی

کیفیت صوتی تلویزیون شیائومی

کیفیت صوتی از مهم ترین بخش های تلویزیون به شمار می آید که می تواند لذت و هیجانات تماشای فیلم ها و اجرای بازی ها را دو چندان کند. خوشبختانه در تلویزیون های شیائومی شاهد این موضوع بودیم که به بخش صوتی توجه ویژه ای شده و از فناوری های قدرتمند صوتی همچون Dolby Audio , Dolby Atmos و DTS بهره گرفته شده است.خرید تلویزیون

کاربر ادمین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *